Gratis fragt i hele DK v/køb over 699 kr.*

Hurtig levering 1-4 hverdage på lagervarer

Lang returret 30 dage

Anmeldelser

E-mærket

Handelsvilkår og persondatapolitik

GENERELLE OPLYSNINGER

Interiør A/S 
CVR: 27921124 
Højmarksvej 34, 8723 Løsning, Danmark 
kundeservice@interiorshop.dk 
Tlf: 75 89 33 95 


LEVERINGS- OG HANDELSBETINGELSER 

Handelsbetingelser for Interiorshop.dk for privatkunder og firmaer, herunder institutioner. 

1. Køb hos Interiorshop.dk 
Købet gælder i det øjeblik du som kunde bestiller en vare. 
Der tages forbehold for force majeure, valutaændringer og afgiftsændinger, 

2. Priser og kontrakter 
Alle priser er inkl. 25 % moms, hvor intet andet nævnes. Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Alle kontrakter indgås på dansk. 

3. Salg generelt 
Ved bestilling afsendes ordren indenfor 1 til 4 hverdage. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere leveringstid. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-3 hverdage efter ordreafsendelsen. Alle varer sendes med GLS eller PostNord. Vi gør opmærksom på at GLS ikke leverer pakker over 20 kg over stue-etage. Større møbler leveres enten med egen bil eller med møbeltransport, levering aftales nærmere herom. Ved ordre under 700 kr. pålægges der et gebyr på 39 DKK. 
Ved ordrer der ikke forefindes på vores webshop, eller som bestilles efter specialønsker, vil der blive opkrævet en forudbetaling på 50% før ordren igangsættes. Fortrydelsesretten og returretten bortfalder ved special bestillinger. 

4. Levering: 
Indbæring af varer 
Ved tilkøb af indbæring af købte varer leveres dine varer til det aftalte sted på adressen - forudsat at der er fri passage. Inden leveringen bedes du derfor sikre, at der er fri og uhindret adgang til det sted i boligen, hvor dit møbel skal placeres. Det vil sige, at varen skal kunne passere trappeopgange, døråbninger, entré og lignende. Hvis vi af pladsmæssige årsager ikke kan levere varen, og varen skal tages med retur, tilbageholder vi fragtgebyret og opkræver nyt fragtgebyr for retur eller en evt. ny levering. Accepterer du udpakning af varer for at lette indbæring, sker dette på eget ansvar, og Interiør A/S hæfter derfor ikke for skader sket under indbæring. Bemærk, at vores chauffører af lovgivningsmæssige hensyn ikke må tage deres sko af under levering. Det kan derfor være en god idé at afdække gulvet, og dette skal være gjort, inden chaufførerne ankommer på adressen. Interiør A/S kan ikke stilles til ansvar for evt. rengøring af gulvbelægning/tæpper ved mangelfuld eller manglende afdækning. 

Levering til kantsten: 
Din ordre bliver som udgangspunkt afsendt fra vores lager torsdag i den bekræftede leveringsuge. Så snart kundeservice har bekræftet leveringsuge, vil du få en mail med dato for forsendelse af din ordre. Fragtmanden leverer indenfor et tidsinterval på 4 timer, og du vil modtage en sms med tidsintervallet dagen inden levering. Der bliver leveret af fragtfirma til kantsten og chaufføren kontakter dig 30 minutter før levering og banker på/ringer på når de er på adressen. 

Er du ikke hjemme, vil chaufføren vurdere hvorvidt det er forsvarligt at stille din levering af på adressen, dog ikke hvis du har dør ud til gaden/vejen. Finder de det ikke forsvarligt tages denne retur og du vil blive kontaktet for genlevering, der vil ske mod tillæg på 149 kr. Der kan forekomme ændringer i leveringsdagene ved helligdage og travle perioder. 

Omadressering: 
Ved omadressering eller ændring af tidspunkt for levering af ordren, kontaktes Interiorshop.dk kundeservice hurtigst muligt. Du vil blive opkrævet 149 kr. ved ændringer af forsendelsen efter booking er sket onsdag i den bekræftede leveringsuge. 

Fragtpriser – Danmark 
Mindre forsendelser: 
Fri fragt på ordrer over 699 DKK 
GLS pakkeshop – 39 DKK i fragt på ordrer under 699 DKK 
GLS med omdeling – 39 DKK i fragt. (Gratis over 2000 DKK) 
GLS omdeling til erhverv - 39 DKK i fragt på ordrer under 699 DKK 

Levering til ikke-brofaste øer: 199 DKK (Gratis over 999 DKK) 

Store forsendelser(f.eks. møbler) sendes med møbeltransport til kantsten. 
Hverdagslevering kl. 8 til 21 - Fri fragt 
Hverdagslevering kl. 8 til 14 - 199 DKK 
Hverdagslevering kl. 11 til 17 - 199 DKK 
Hverdagslevering kl. 15 til 21 - 199 DKK 
Hverdagslevering inkl. indbæring af 2 personer kl. 8 til 14 - 399 DKK 
Hverdagslevering inkl. indbæring af 2 personer kl. 11 til 17 - 399 DKK 
Hverdagslevering inkl. indbæring af 2 personer kl. 15 til 21 - 399 DKK 

Levering til ikke-brofaste øer: Hverdagslevering kl. 8 til 21 - 499 DKK (Gratis over 19.999 DKK) 

Fragtpriser – Norge 
Små pakker sendes med Postnord. 
Pakkeshop – 129 DKK (gratis over 699 DKK) 
Omdeling til erhverv – 129 DKK (gratis over 699 DKK) 
Omdeling til privat – 129 DKK (gratis over 1.999 DKK) 
Returfragt – 129 DKK 

Store forsendelser(f.eks. møbler) sendes med møbeltransport til kantsten. 
Levering til kantsten – 1.499 DKK (gratis over 9.999 DKK) 
Returfragt – 1.499 DKK 

OBS: Vi leverer kun til brofaste øer 
Du vil som kunde modtage en mail fra distributøren vedrørende betaling af moms og evt. told (OBS: der pålægges kun told på tekstilvarer såsom puder, tæpper, plaider mm.) 

Fragtpriser – Sverige  
Pakkeshop – 69 DKK (gratis over 699 DKK) 
Omdeling til erhverv – 69 DKK (gratis over 699 DKK) 
Omdeling til privat – 99 DKK (gratis over 1.999 DKK) 
Returfragt – 69 DKK 

Små pakker sendes med Postnord. 
Store forsendelser(f.eks. møbler) sendes med møbeltransport til kantsten. 

Levering til kantsten – 699 DKK (gratis over 14.999 DKK) 
Returfragt – 699 DKK 

OBS: Vi leverer kun til brofaste øer 

5. Afbestilling 
Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske på samme måde, som bestillingen er foretaget. Alternativt kan det ske ved at fremsende en e-mail til kundeservice@interiorshop.dk med mærket "Afbestilling". Her skal bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail, kan denne returneres til afsender med teksten "Afbestilling" indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 16:00 samme dag, som bestillingen er foretaget. 

6. Ordrebekræftelse 
Interiorshop.dk opbevarer selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden. 

7. Betaling 
Når du bestiller varer fra Interiorshop.dk sender vi en ordrebekræftelse til dig som kunde på e-mail, som tegn på at ordren er modtaget, derefter vil du modtage en e-mail når varen er sendt afsted. Betales der med kreditkort bliver pengene trukket i det øjeblik at varen er sendt afsted. Betales der via bankoverførelse bliver varen sendt afsted så snart vi har modtaget pengene på vores bankkonto. 
Mulige betalingsmåder hos Interiorshop.dk: 

  • MobilePay Online 
  • ViaBill
  • Sparxpres
  • Dankort 
  • VisaDankort 
  • Visa 
  • Mastercard 
  • Maestro 
  • JCB 
  • Visa Electron 
  • EAN fakturering (kun offentlige virksomheder) 
  • Anyday

Anyday 
Med Anyday kan du betale over 4 måneder. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales over de følgende 3 måneder. Vælg blot Anyday som betalingsmetode. Har du ikke en Anyday-konto i forvejen bliver du ledt hen til godkendelse og oprettelse, før du kan færdiggøre dit køb. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper.

 

REKLAMATIONS OG FORTRYDELSESRET 

1. Fortrydelsesret 
Du har som forbruger 30 dages fortrydelsesret, når du handler med os. 

Fortrydelsesfristen på 30 dage gælder fra den dag, du får varen i fysisk besiddelse. Hvis det drejer sig om flere forskellige varer på én ordre, som leveres over flere forsendelser, så gælder fortrydelsesretten pr. vare fra den dag, den pågældende vare er blevet leveret. Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Beskeden skal gives til kundeservice@interiorshop.dk eller ved at benytte vores fortrydelsesformular. I din besked skal du gøre os det tydeligt, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Vi gør opmærksomme på at fortrydelsesretten, ved produkter der specielt fremstilles efter dine behov samt ønsker, bortfalder når produktionen påbegyndes hos leverandøren. Dette kan være varer i stoffer, farver samt designs der normalvis ikke udbydes på interiorshop.dk, som en del af det normale produktkatalog - for yderligere information henviser vi til enhver tid gældende lovgivning på området. 

Returnering 
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for at varen fra tidspunktet for varens levering. Hvis du bruger returlabels fra Interiorshop.dk modregnes 39 kr. returfragt pr. returforsendelse. Ved møbler og større forsendelser, der ikke kan returneres gennem almindelig forsendelse, kontakt da kundeservice, så kan vi give et bud på god returfragt-pris. 

Manglende original emballage vil udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage, der ikke har lidt skade eller er behæftet med f.eks. tape eller lignende. 
Vi behandler din returnering indenfor 7 hverdage, regnet fra den dag vi modtage din vare retur. 

Varens stand, når du sender den retur 
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungere på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af dit valg af anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning, om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremsendt dokumentation for at have returneret den. 

Hvis du fortryder, skal varen sendes til: 

Interiør A/S 
Højmarksvej 34, 8723 Løsning 
Danmark 
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale. (Pakken må ikke sættes udenfor) 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. 

Du kan med fordel benytte vores returportal, og få returfragten til 39 kr.: Klik her for at åbne returportal. 
(Bemærk at vi fratrækker 39 kr. pr. benyttet returlabel i dit tilgodehavende beløb) 

2. Reklamationsret 
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at De enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. 
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent. Interiorshop.dk kan ikke gøres ansvarlig for indirekte følgeskader, som varer solgt af Interiorshop.dk måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning. Der henvises i øvrigt til Købeloven for fremgangsmåde vedrørende reklamationer. 

Du kan åbne en reklamationssag her: https://app.claimlane.com/c/interiorshop lav venligst en god beskrivelse af problemet, kombineret med billeder af fejlen. På den måde kan vi hurtigere behandle din reklamationssag. 

Vi vil behandle din henvendelse vedr. reklamation indenfor 5 hverdage. 

3. Anvendelse af reklamationsretten 
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Interiorshop.dk inden for rimelig tid efter varens modtagelse. Vi opfordrer derfor altid vores kunder til at tjekke produkterne igennem ved modtagelsen, for at sikre at reklamationen er rettidig. Ved synlige transportskader, såsom hakker og ridser på emballagen, der medfører fejl og mangler på varen, bedes der altid reklameres indenfor 3 hverdage med nødvendige oplysninger og billeder. 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 
Kunden opfordres på det kraftigste til at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning. Kunden kan reklamere ved at returnere den defekte vare pr. post på vores adresse. Varer, der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om-emballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til InteriorShop.dk’s udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. Varer, der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto, nægtes modtaget af Interiorshop.dk. 

4. Klager 
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice@interiorshop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Nævnenes Hus 
Toldboden 2 
8800 Viborg 
naevneneshus.dk 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr. 

5. Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl 
Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til Interiorshop.dk, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden. Interiorshop.dk forbeholder sig retten til at opkræve forsendelsesomkostninger pr. efterkrav, såfremt der ikke foreligger en kreditaftale. Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Varer bør returneres med en fakturakopi, hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt, indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet. 

6. Forsvarlig returnering 
Alle produkter, der returneres til Interiorshop.dk, skal være forsvarligt indpakket. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at Deres rettigheder bortfalder. Interiorshop.dk anbefaler at varen returneres via PostNord eller GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Interiorshop.dk. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. 
Manglende original emballage vil udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage, der ikke har lidt skade eller er behæftet med f.eks. tape eller lignende. 

7. Returadresse 
Alle returvarer bedes venligst sendes retur til: 

Interiør A/S 
Interiorshop.dk 
Højmarksvej 34 
8723 Løsning 
Danmark 

Pricerunner - Købsgaranti 
Som medlem på PriceRunner sikres dit køb op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting for dig som forbruger og gælder for alle køb, når du handler hos os. 
Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for en time efter dit køb. At blive medlem koster intet og tager mindre end tre minutter! Få PriceRunner Købsgaranti i dag 

Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af ødelagt vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig personligt. 

Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. Købsgarantien omfatter altså ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter. 
På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende betingelser. 

Købsgarantien har til formål at gøre forbrugere, som handler på nettet, mere trygge. Vi er glade for at være en af de udvalgte butikker, der er en del af garantien. På PriceRunners hjemmeside vises sådanne butikker med Købsgaranti-symbolet ud for deres navn. 

Særlige vilkår for handel i fysisk butik 
Handler du i vores fysiske butik for ordre over 10.000 kroner, vil vi opkræve 50% i forudbetaling. 

Persondatapolitik 
I det følgende redegøres der for, hvordan Interiør A/S, Højmarksvej 34, 8723 Løsning, anvender de personlige oplysninger, du efterlader dig og/eller videregiver. 

1. Indsamling af personlige oplysninger 
De personlige oplysninger, vi indsamler, omfatter bl.a. dit navn, din e-mailadresse, din adresse, dit telefonnummer og lignende identifikationsoplysninger. Disse oplysninger bruges for at indgå en aftale, og vi indsamler ingen oplysninger uden samtykke. 

2. Anvendelse af personlige oplysninger 
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig og gennemføre betaling samt evt. returnering. 
Dine oplysninger vil blive slettet, når vi ikke længere har behov for at behandle dem til opfyldelse af et eller flere af ovennævnte formål, og når vi ikke længere har lovmæssig hjemmel til opbevaring. Oplysningerne kan blive behandlet og opbevaret i længere tid i anonymiseret form, hvor alle personfølsomme oplysninger er fjernet. 

Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjemand, medmindre du har givet samtykke til dette. Videregivelse kan dog ske i tilfælde af, at videregivelsen er påkrævet ved lov, eller hvis den er påkrævet i forbindelse med et retligt eller muligt retligt opgør.

Oplysninger som navn, adresse og telefonnummer kan dog videregives til Interiør A/S' samarbejdspartnere i forbindelse med levering/fragt, service, reparation eller tilsvarende. 

3. Adgang til dine personlige oplysninger mv. 
Du har som kunde altid ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, dog med visse lovbestemte undtagelser. 
Som registreret kunde hos Interiør A/S, har du altid ret til at gøre indsigelse med registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: kundeservice@interiorshop.dk 

4. Cookies 
Vi bruger cookies til indsamling af statistik og til trafikmåling. Vi bruger informationerne til forbedring af hjemmesiden. Du vil ved dit første besøg blive bedt om at tage stilling til, hvilke cookies, vi må indsamle. Du kan til enhver tid slette disse cookies fra din browser-historik. 

Browsing kan udløse en service-e-mail 
Interiorshop.dk tracker din browsingadfærd (f.eks. viste kategorier, mærker, produkter) til at forbedre de produkter og tilbud, vi viser dig. Et eksempel på denne indsamling er de produkter, du har lagt i din indkøbskurv uden at gennemføre købet. Dette kan medføre en service-e-mail, der minder dig om produkter, du efterlod i din indkøbskurv. Hvis du ikke vil modtage e-mails om ikke-færdiggjorte ordrer, kan du framelde dette direkte via linket nederst i e-mailen. 

Du kan også, hvis du har accepteret at modtage Webpush, modtage browserbaserede beskeder, som husker dig på produkter, du efterlod i din indkøbskurv eller målrettede markedsføringsbudskaber. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage i dine browser-indstillinger.  

Skulle du have yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på kundeservice@interiorshop.dk eller tlf. +45 7589 3395.  

Ovenstående handelsbetingelser samt vilkår kan ændres af Interiør A/S uden varsel. Det anbefales derfor at holde sig løbende ajour. Interiør A/S videregiver ikke kundedata til tredjepart. Interiør A/S kan dog uden varsel videregive mailadresser til datterselskaber o.l. indenfor Interiør A/S-koncernen til markedsføringsmæssig øjemed - dog kun i det tilfælde, hvor kunden har accepteret at modtage nyhedsbrev eller anden markedsføring fra interiørshop.dk eller Interiør A/S. 

Opdateret 23. april 2024.

Instagram Shopping #interiorshop.dk
Interiør A/S
Højmarksvej 34 8723 Løsning Danmark CVR-nummer: 27921124
Kundeservice

Webshop kundeservice

(Pga. BLACK FRIDAY er der i øjeblikket forlænget svartid - mails besvares pt. hurtigst)

Mandag - Fredag: 11.00 - 15.00 
Telefon: +45 75893395 - Tryk 1
kundeservice@interiorshop.dk

Butikken i Kragelund
Mandag - Fredag: 10.00 - 17.30
Lørdag: 10.00 - 14.00
Telefon: +45 75893395 - Tryk 2
info@interioras.dk

Information
© 2024 Interiør A/S
Visa Visa Electron Mastercard Dankort JCB Maestro MobilePay

Ingen data fundet.